Як використовувати QR-коди для вашої події

Головна » Як використовувати QR-коди для вашої події

QR-коди, або коди швидкого реагування, стають такими ж популярними, як штрих-коди. Оскільки світ все більше орієнтується на смартфони, ми все частіше бачимо ці маленькі чорно-білі піксельні коробочки в журналах, брошурах та меню ресторанів.

Цифрові QR-коди стають можливими завдяки двом технологічним компонентам:

  1. Камера мобільного пристрою, яка виступає як сканер при зчитуванні QR-коду.
  2. Додаток-сканер, який перетворює цей зображення в корисну інформацію, зчитуючи код.

Для організаторів подій QR-коди мають багато практичних застосувань, від промо-акцій до квитків та знаків подій. Продовжуйте читати для отримання порад щодо створення своїх власних.

Як створити QR-коди для подій

Генерація QR-кодів дуже проста. Ось два способи зробити це:

Використання скорочувача URL-адрес

Використовуйте скорочувач URL-адрес, такий як bit.ly або goo.gl, щоб направити відвідувачів на відповідну веб-адресу. Як тільки ви отримаєте скорочений посилання, додайте до нього .qr в кінці. QR-код миттєво з’явиться на екрані. Роздрукуйте його або зробіть знімок екрана, а потім додайте його до своїх маркетингових матеріалів.

Для прикладу використаємо сервіс – https://www.qr-code.com.ua/.

Обираємо тип QR = URL-адреса, та заповнюємо посилання.

При зчитуванні камерою мобільного телефону – розпізнається код і пропонує відкрити автоматично наше посилання.
В більшості сучасних моделей це відбувається навіть без встановлення додаткових додатвікв.

Сучасні QR-коди дозволяють не лише передавати текст або посилання, але й вбудовувати мультимедійний контент. Такі коди відкривають можливості збагатити рекламу, веб-сайти, інструкції аудіовізуальним контентом, збільшуючи обсяг інформації та залученість аудиторії.

Більшість сервісів дозволяє використати різні оформлення та стилі для QR – форми, кольори. елементи. Обовязково протестуйте на декілької різних пристроях (Android/iPhone) як бульш так і менш сучасних моделей – чи дійсно код безпроблемно зчитується.
А також – чи буде вашему користувачу очевидно що це QR з яким треба провзаємодіяти.

Використання QR від Ottry

Використовуйте програмне забезпечення для продажу квитків або реєстрації подій, таке як Ottry, щоб автоматично створювати QR-коди для реєстрації. Коли люди реєструються на вашу подію, QR-код миттєво генерується як їх квиток. Потім використовуйте безкоштовний додаток Ottry Organizer, щоб провірити їх, використовуючи QR-код.

Незалежно від того, як ви створюєте свої QR-коди для подій, варто дотримуватися кількох кращих практик для отримання оптимальних результатів.

Де використовувати QR-коди для подій

QR-коди підтримують ваші події від етапу планування та маркетингу до самої події. Ось кілька практичних застосувань:

У вашій друкованій продукції

Друкований матеріал швидко застаріває. Можливо, ви розробили і надрукували свій брошюру або листівку перед остаточним затвердженням графіка події, спікерів або списку постачальників. Включення QR-коду у ваші друковані матеріали дає учасникам простий спосіб отримати актуальну інформацію. Вони просто сканують QR-код, щоб отримати останні новини про вашу подію.

У рекламі великого формату

Якщо ви рекламуєте свою подію за допомогою дошки, реклами на потязі чи автобусі, включення QR-коду дозволяє людям швидко отримати додаткову інформацію. Реклама зацікавлює їх; QR-код приваблює їх на ваш сайт.

Для прискорення реєстрації

Прискорте процес реєстрації на події, використовуючи QR-коди на паперових або електронних квитках. Кожен учасник має унікальний QR-код, тому вам легко відслідкувати, хто прибув, і допомогти запобігти шахрайству з квитками.

На бейджиках учасників

Включення QR-коду на бейджиках учасників дає їм простий спосіб обмінятися контактними даними, просто скануючи їх смартфонами. Ця сучасна заміна візитним карткам сприяє мережевому взаємодії на подіях B2B та інших.

Поради щодо використання QR-кодів для подій

Перевіряйте код

Завжди перевіряйте ваш QR-код, щоб переконатися, що він працює. Ви хочете підтвердити, що код не лише правильно сканується, але і те місце, куди він веде, зрозуміле для користувача.

Мисліть мобільно

Переконайтеся, що будь-яка веб-сторінка, на яку ви вказуєте, оптимізована для мобільних пристроїв. Ви не хочете втратити увагу своєї аудиторії або порушити їхню довіру, надавши їм веб-сайт, який важко читати або використовувати на маленькому екрані.

Додайте URL на всякий випадок

Якщо у когось немає QR-читача і він шукає рішення, додайте альтернативний URL до вашої друкованої продукції.

Зберігайте посилання активним

Ви можете використовувати QR-код для створення захвату про одноразову подію. Проте, якщо він з’явиться на футболці, плакаті або іншому “постійному” предметі, ваш URL також має бути постійним. Змінюйте інформацію на сторінці, щоб рекламувати вашу наступну подію, або використовуйте її, щоб показати фотографії з вашої події. Або розгляньте можливість перенаправлення посилання, якщо його не можна зберігати активним.

Як створити QR-код

Тепер, коли ви розумієте переваги впровадження QR-коду для події і знаєте кілька речей про створення QR-коду для реєстрації на події, настав час розпочати. Використовуйте вашу нову ерудицію щодо QR, щоб зробити вашу наступну подію успішною, і дізнайтеся більше про створення QR-коду.

Leave a Reply