Сучасні клієнти звикли до великого вибору способів оплати, доступних при онлайн замовленнях. Власнику бізнесу, в якому є онлайн-продажі, варто забезпечити зручне для клієнта приймання готівкових коштів, електронних грошей та інших платежів, щоб отримати перевагу перед конкурентами і надати аудиторії вибір. Для вирішення цього завдання залучаються платіжні агрегатори – спеціальні сервіси, що дозволяють клієнтам переказувати оплату за товари інтернет-магазину.
Фонді – об’єднує зручну роботу з 6 банками-еквайрами в Україні та 30+ платіжними агрегаторами по всій Європі.
Розповідаємо, на що звернути увагу при виборі платіжних агрегаторів, і розглядаємо один з найкращії сервісів для українських підприємців.
Платіжний агрегатор та інтернет-еквайринг
Інтернет-еквайринг – переважно банківська послуга: достатньо укласти договір з фінансовою організацією та відкрити рахунок, обрати метод інтеграції та вирішити інші технічні питання. На фініші сервіс буде підключено, а клієнти отримають можливість оплачувати замовлення карткою безпосередньо на сайті інтернет-магазину. З основних плюсів цього способу варто виділити:
- високий рівень надійності, який забезпечують банки;
- наявність швидкої технічної підтримки та можливостей для безпечної, швидкої роботи з платежами;
- захист персональних даних клієнтів: ризик крадіжки зведений до нуля;
- термін зарахування коштів на рахунок підприємця становить у середньому 24 години, але все залежить від умов партнера.
Інтернет-еквайринг зручний, але може спричинити зниження конверсії: не знайшовши відповідного способу оплати, клієнти йтимуть. З недоліків варто виділити тривалу процедуру оформлення і підключення, а також мінімальний вибір для споживачів.
Платіжні агрегатори працюють за іншим принципом, вони підтримують:
- електронні гроші;
- банківські картки;
- Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay;
- різні платіжні системи;
- переказ коштів з рахунку мобільного телефону;
- готівкові платежі, наприклад, при кур’єрській доставці.
Платіжні методи:
- Fondy.ua підтримує різні способи оплати, такі як кредитні та дебетові картки Visa, Mastercard, а також платежі через мобільні додатки GooglePay, ApplePay, банківські перекази та інші електронні системи.
- Оплата може бути проведена в різних валютах Грн/Евро/Доллар, що зручно для міжнародних ваших подій або подій які тимчасово відбуваються закордоном.
- Мобільні додатки для Android та iOS забезпечують зручний спосіб здійснення платежів через пристрої на базі цих операційних систем.
API інтеграція з сервісами продажу квитків:
- Fondy.ua пропонує API для інтеграції з різними сервісами продажу квитків, що дозволяє організаторам подій інтегрувати платіжний функціонал безпосередньо в свої платформи або веб-сайти.
- Відкритість і доступність API – дозволяє підключити платіжний сервіс до будь-якої “Корзини” на сайті. Зазвичай, че займає декілька місяців, тому 99% організаторів використовують будь-яку зручну їм готову і вже налаштовану, наприклад платформу з продажу квитків Оттрі.
Контроль платежів:
- Сервіс дозволяє збирати контактну інформацію від покупців квитків та відстежувати статус їх оплати.
- При оплаті, в сервісі зберігаються пошта/телефон/ПІБ користувача. Ці дані не доступні вам напряму, але зазвичай повторюють дані введені при купівлі квитків. Використовуйте ії для подальшої коммунікації, сегментуючи ваших споживачів.
Можливість керувати комісією:
- Організатори подій можуть налаштовувати комісію, яка стягується за використання платіжного сервісу, в залежності від своїх потреб та умов події.
- Комісія може бути розподілена між продаіцем/покупцем. Для зменшення комісії – необхідно значно збільшувати вас обсяг продажів. Або у випадку продажу квитків на події – використовуйте інтегратора, який вже є премум партнером. Так загальна сплачена коміся зменшиться, а зручність вашої роботи виросте.
Можливість зробити повернення коштів:
- Fondy.ua надає можливість здійснення повернення коштів покупцям у випадку скасування події або необхідності повернення грошових коштів з інших причин.
- Це зручно автоматизовано і можливо зробити в декілька клікв. Для розуміння – в 2024 році, на ринку все ще існують сервіси де поверення коштів користувачу вимагає від вас підготовки стопки документів.
Формування звітів:
- Сервіс надає інструменти для формування різних звітів, включаючи дані про продажі, статистику платежів та іншу фінансову інформацію, що дозволяє організаторам подій відстежувати ефективність своєї діяльності.
- При інтеграції з вашим квитковим сервісом – дані будут збагачені, і у вас буде більше статистики та розуміння єфективності кожної маркетингової активності (пости, реклама, промокоди, хвилі продажів квитків)
Контроль входу за квитками через QR /Barcode:
- Fondy.ua надає можливість контролю доступу на подію за допомогою QR-кодів або штрих-кодів на квитках, що спрощує процес організації події та забезпечує безпеку входу учасників.
- Це особливо зручно, при інтеграції даних про оплати з Фонді в Вашу систему контролю оплат квитків.
Тарифи, комісії та вартість послуг:
- Інформація про тарифи, комісії та вартість послуг надається організаторам подій при укладанні договору з Fondy.ua і може варіюватися залежно від обсягу та характеру події.
Ліцензія НБУ:
- Fondy.ua володіє ліцензією Національного банку України, що гарантує юридичну та фінансову надійність його послуг відповідно до українського законодавства.