Fondy

Сучасні клієнти звикли до великого вибору способів оплати, доступних при онлайн замовленнях. Власнику бізнесу, в якому є онлайн-продажі, варто забезпечити зручне для клієнта приймання готівкових коштів, електронних грошей та інших платежів, щоб отримати перевагу перед конкурентами і надати аудиторії вибір. Для вирішення цього завдання залучаються платіжні агрегатори – спеціальні сервіси, що дозволяють клієнтам переказувати оплату за товари інтернет-магазину.

Фонді – об’єднує зручну роботу з 6 банками-еквайрами в Україні та 30+ платіжними агрегаторами по всій Європі.

Розповідаємо, на що звернути увагу при виборі платіжних агрегаторів, і розглядаємо один з найкращії сервісів для українських підприємців.

Платіжний агрегатор та інтернет-еквайринг

Інтернет-еквайринг – переважно банківська послуга: достатньо укласти договір з фінансовою організацією та відкрити рахунок, обрати метод інтеграції та вирішити інші технічні питання. На фініші сервіс буде підключено, а клієнти отримають можливість оплачувати замовлення карткою безпосередньо на сайті інтернет-магазину. З основних плюсів цього способу варто виділити:

  • високий рівень надійності, який забезпечують банки;
  • наявність швидкої технічної підтримки та можливостей для безпечної, швидкої роботи з платежами;
  • захист персональних даних клієнтів: ризик крадіжки зведений до нуля;
  • термін зарахування коштів на рахунок підприємця становить у середньому 24 години, але все залежить від умов партнера.

Інтернет-еквайринг зручний, але може спричинити зниження конверсії: не знайшовши відповідного способу оплати, клієнти йтимуть. З недоліків варто виділити тривалу процедуру оформлення і підключення, а також мінімальний вибір для споживачів.

Платіжні агрегатори працюють за іншим принципом, вони підтримують:

  • електронні гроші;
  • банківські картки;
  • Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay;
  • різні платіжні системи;
  • переказ коштів з рахунку мобільного телефону;
  • готівкові платежі, наприклад, при кур’єрській доставці.

Платіжні методи:

    • Fondy.ua підтримує різні способи оплати, такі як кредитні та дебетові картки Visa, Mastercard, а також платежі через мобільні додатки GooglePay, ApplePay, банківські перекази та інші електронні системи.
    • Оплата може бути проведена в різних валютах Грн/Евро/Доллар, що зручно для міжнародних ваших подій або подій які тимчасово відбуваються закордоном.
    • Мобільні додатки для Android та iOS забезпечують зручний спосіб здійснення платежів через пристрої на базі цих операційних систем.

API інтеграція з сервісами продажу квитків:

    • Fondy.ua пропонує API для інтеграції з різними сервісами продажу квитків, що дозволяє організаторам подій інтегрувати платіжний функціонал безпосередньо в свої платформи або веб-сайти.
    • Відкритість і доступність API – дозволяє підключити платіжний сервіс до будь-якої “Корзини” на сайті. Зазвичай, че займає декілька місяців, тому 99% організаторів використовують будь-яку зручну їм готову і вже налаштовану, наприклад платформу з продажу квитків Оттрі.

Контроль платежів:

    • Сервіс дозволяє збирати контактну інформацію від покупців квитків та відстежувати статус їх оплати.
    • При оплаті, в сервісі зберігаються пошта/телефон/ПІБ користувача. Ці дані не доступні вам напряму, але  зазвичай повторюють дані введені при купівлі квитків. Використовуйте ії для подальшої коммунікації, сегментуючи ваших споживачів.

Можливість керувати комісією:

    • Організатори подій можуть налаштовувати комісію, яка стягується за використання платіжного сервісу, в залежності від своїх потреб та умов події.
    • Комісія може бути розподілена між продаіцем/покупцем. Для зменшення комісії – необхідно значно збільшувати вас обсяг продажів. Або у випадку продажу квитків на події – використовуйте інтегратора, який вже є премум партнером. Так загальна сплачена коміся зменшиться, а зручність вашої роботи виросте.

Можливість зробити повернення коштів:

    • Fondy.ua надає можливість здійснення повернення коштів покупцям у випадку скасування події або необхідності повернення грошових коштів з інших причин.
    • Це зручно автоматизовано і можливо зробити в декілька клікв. Для розуміння – в 2024 році, на ринку все ще існують сервіси де поверення коштів користувачу вимагає від вас підготовки стопки документів.

Формування звітів:

    • Сервіс надає інструменти для формування різних звітів, включаючи дані про продажі, статистику платежів та іншу фінансову інформацію, що дозволяє організаторам подій відстежувати ефективність своєї діяльності.
    • При інтеграції з вашим квитковим сервісом – дані будут збагачені, і у вас буде більше статистики та розуміння єфективності кожної маркетингової активності (пости, реклама, промокоди, хвилі продажів квитків)

Контроль входу за квитками через QR /Barcode:

    • Fondy.ua надає можливість контролю доступу на подію за допомогою QR-кодів або штрих-кодів на квитках, що спрощує процес організації події та забезпечує безпеку входу учасників.
    • Це особливо зручно, при інтеграції даних про оплати з Фонді в Вашу систему контролю оплат квитків.

Тарифи, комісії та вартість послуг:

    • Інформація про тарифи, комісії та вартість послуг надається організаторам подій при укладанні договору з Fondy.ua і може варіюватися залежно від обсягу та характеру події.

Ліцензія НБУ: