Як продавати квитки: Посібник для організаторів заходів

Головна » Як продавати квитки: Посібник для організаторів заходів

Содержание

Як продавати квитки

Ми разом з нашими клієнтами та партнерами продали більше 100.000 квитків. Тому маєио за розказати, про всі етапи організації заходів та про самі продажі. Хочете дізнатися, як це вдалося?

Творці подій, які використовують сучасні онлайн сервіси продажу квитків, мають доступ до найкращих стратегій, глибокої аналітики та найсучасніших інструментів просування подій та продажу квитків на них.

Хочете дізнатися їхні секрети? Думаю, що так.

Ми працюємо і відпочиваємо всі разом. Тому ми любимо допомагати творцям інших заходів досягати успіху. Сама тому ми виклали всі ці секрети в цій статті, разом з реальними прикладами, на яких ви можете вчитися.

Відкрийте для себе перевірені стратегії та поради продажів, які допоможуть вам розробити багатогранний підхід до продажу квитків, який буде працювати. Читайте далі про наші стратегії продажу квитків і про те, як продавати квитки з легкістю щоразу.

Як продати більше квитків

Розуміння того, як залучити людей на захід, є першим кроком на шляху до аншлагу. Ваша багатогранна стратегія продажу квитків повинна використовувати онлайн-інструменти, такі як email-маркетинг, SEO-промо-кампанії та соціальні мережі, щоб охопити широку аудиторію. Співпраця зі спонсорами також може збільшити продажі квитків на захід. Відкрийте для себе ці та інші стратегії, щоб дізнатися, як продавати більше квитків.

Плануйте весь життєвий цикл продажу квитків

Кожна подія має криву продажів, яка відстежує, коли люди купують квитки. Для більшості подій продажі злітають вгору, коли ви вперше виставляєте квитки на продаж, завдяки ажіотажу, викликаному анонсом події. Потім ви побачите ще один сплеск продажів квитків в останні кілька днів перед подією. Між цими двома періодами є відносно стабільний етап “підтримки” продажу квитків.

Промоутерам важливо розуміти, що час має вирішальне значення для продажу квитків на подію. Ви не хочете наводнювати ринок усіма своїми повідомленнями одночасно, але й не хочете доносити важливу інформацію надто пізно. Послідовна розсилка повідомлень протягом усього життєвого циклу продажу квитків тримає вашу подію в центрі уваги і може допомогти збільшити продажі.

Ваша аудиторія має різні мотивації на кожному етапі життєвого циклу квитків. Ваше завдання – підтримувати їхні наміри придбати квитки до того моменту, коли вони будуть готові зробити покупку.

Складіть карту етапів вашої кампанії і подумайте, коли ваші маркетингові інструменти будуть найкраще слугувати вашим цілям. Наприклад, інструменти email-маркетингу Mailchimp або SendPulse дозволяє вам легко розрахувати час відправлення ваших листів, щоб вони були найефективнішими. Це означає, що ви можете розпланувати всю кампанію на місяці вперед і автоматично відправляти імейли в потрібний час.

Перетворіть email-адреси на “так”

Незважаючи на те, що ми живемо в епоху додатків та соціальних мереж, email-маркетинг залишається неймовірно ефективним. Але в умовах спам-фільтрів та переповнених поштових скриньок, відправка листа не гарантує реєстрації чи навіть кліків.

Ось п’ять порад, які допоможуть вам виділитися і залучити трафік з ваших імейлів на ваш івент.

Орієнтуйтеся на колишніх відвідувачів

Якщо хтось відвідував один з ваших минулих заходів, зверніться до нього, коли плануватимете новий! Збирайте адреси електронної пошти людей, які відвідують ваші заходи, і використовуйте їх для створення лояльної фан-бази, яка полюбить ваші івенти.

Робіть повідомлення коротким

Почніть з однієї найбільш переконливої частини контенту і включіть чіткий заклик до дії. Використовуйте одноколонковий дизайн, зручний для великого пальця, щоб залучити мобільних користувачів. Дослідження показують, що найкращі показники клікабельності мають листи обсягом менше 200 слів.

Зробіть його зручним для мобільних пристроїв

Оскільки 61% листів відкривають на мобільних пристроях, ви маєте бути впевнені, що ваші емейли адаптовані для мобільних пристроїв. Забезпечення мобільної адаптивності означає збереження макета, дизайну та форматування на всіх розмірах екранів, щоб запобігти втраті важливої інформації через погану читабельність.

Не покладайтеся лише на зображення

Створіть повідомлення, яке буде читабельним як із зображеннями, так і без них, на випадок, якщо воно буде сприйматися лише як текст. Спам-фільтри також частіше блокують листи без тексту, тому не варто додавати листівку в тіло листа і на цьому закінчувати. Також слід пам’ятати, що зображення можуть завантажуватися довше, ніж текст, якщо користувачі мають обмежений доступ до інтернету.

Використовуйте інструмент, інтегрований з технологією вашого івенту

Якщо ви використовуєте рішення для email-маркетингу від Eventbrite, ви можете відправляти до 10 000 імейлів на день прямо з нашої платформи. Ми також пропонуємо інтеграцію з MailChimp, що дає вам ще більшу гнучкість при надсиланні запрошень та подальших повідомлень.

Перш ніж запускати email-маркетингову кампанію, переконайтеся, що ви знаєте, як розширити список ваших підписників, щоб прорекламувати наступну подію.

Зафіксуйте свою стратегію в соціальних мережах

Ваша стратегія роботи в соціальних мережах має залежати від розміру та масштабу вашого заходу. Якщо ви влаштовуєте одноразову зустріч місцевих фуд-траків без вступного внеску, ви, ймовірно, можете обійтися простою сторінкою в Instagram та акаунтом у Twitter. Але якщо ви прагнете розширити свою аудиторію і побудувати бренд, настав час піти ва-банк з комплексним соціальним інструментом, таким як Eventbrite, і вивчити нашу платформу маркетингу подій, яка допоможе вам легко і ефективно поширювати ваше повідомлення в соціальних мережах.

Ось кілька ключових способів, як зробити фурор у соціальних мережах.

Створіть власний контент для вашої події

Це більш трудомісткий процес, ніж пости в соціальних мережах з текстом і зображенням, але створення оригінальних відео, роликів в Instagram, TikToks і прямих трансляцій може розширити охоплення і впізнаваність вашого бренду. Ви можете звернутися до фрілансера або агентства, яке допоможе створити правильний контент для вашої аудиторії – з такою великою кількістю платформ, на яких можна розміщувати контент, це не так просто, як завантажити одне й те саме відео на кілька потоків. Кожна платформа має свій власний набір правил.

Працюйте з партнерами вашого заходу

Складіть офіційну угоду з учасниками, організаторами та спонсорами вашого заходу про перехресне просування вашого заходу в їхніх мережах. Наприклад, United Tribes of Africa уклали партнерську угоду з місцем проведення заходу, 811 Parliament, для перехресного розміщення постів у соціальних мережах в обох їхніх акаунтах в Instagram. Це розширило охоплення обох брендів до ще ширшої аудиторії.

Вони навіть уклали партнерство з Eventbrite для просування свого бренду!

Заплануйте теми публікацій

До події

1. Діліться фотографіями з-за лаштунків задовго до початку заходу

Закулісні фото – це чудова можливість побачити, що відбувається за сценою. Вони також допоможуть побачити, що відбувається ще до того, як сцену буде збудовано!

Поділіться цими закулісними фотографіями та історіями задовго до початку івенту – це чудовий спосіб активізувати спілкування та залучення. У нашому дослідженні ми побачили, що бренди та відвідувачі роблять цікаві речі: марафонці діляться своїм графіком тренувань, фанати музичних фестивалів публікують свій вибір вбрання, а мандрівники діляться своїм маршрутом подорожі до місця проведення заходу.1. Розкрийте лайн-ап спікерів або спеціальних гостей у креативний спосіб

Очікування та хвилювання склали 14% від загальної кількості постів у соціальних мережах про події. Це найбільший відсоток серед усіх типів твітів і постів, що публікуються перед заходом.

2. Часто публікуйте інформацію про ранні дедлайни та вікна реєстрації

Майже кожна десята публікація в соціальних мережах про подію пов’язана з продажем квитків: Після того, як відвідувачі прийшли на захід, вони хочуть переконати своїх друзів приєднатися до них, і популярний спосіб зробити це – поділитися своїми квитками в соціальних мережах.

3. Проводьте розіграші для тих, хто має FOMO

Фанати, які не впевнені, чи зможуть відвідати захід особисто, мають серйозний FOMO (“Fear Of Missing Out” – страх щось пропустити).

4. Зверніться до своїх лояльних шанувальників

Заохочуйте відвідувачів поширювати інформацію про захід у власних соціальних мережах. Ви навіть можете заохотити їх, запропонувавши знижку або сувенір, якщо вони отримають певну кількість рефералів з їх користувацького контенту. Щоб налагодити прямий зв’язок зі своєю спільнотою і поширити рекламу ще більше, скористайтеся можливостями інструментів маркетингу в соціальних мережах Eventbrite, щоб рекламувати ваші заходи для точно сегментованої аудиторії.

5. Подумайте про конкурси, щоб продати більше квитків

Конкурси в соціальних мережах можуть залучити вашу існуючу фан-базу і збільшити продажі квитків на захід. Заохочуйте шанувальників твітити хештег вашого заходу, щоб взяти участь у випадковому розіграші безкоштовних квитків. Або попросіть шанувальників опублікувати своє фото з попереднього заходу чи з сувенірною продукцією, щоб отримати код на знижку на квитки.

Промокоди за принципом “розкажи в соцмережах і приведи друга” – працюють найкраще!

buffer.com

6. Співпрацюйте з інфлюенсерами або мікроінфлюенсерами

Амбасадори бренду можуть бути чудовим способом охопити нову аудиторію в процесі розбудови вашого бренду. Щоб зменшити свої витрати (і підвищити свою достовірність), зверніться до місцевих “мікро-інфлюенсерів”, які мають меншу, але дуже зацікавлену аудиторію.

Щоб знайти їх, шукайте людей у відповідній галузі з високим співвідношенням коментарів та вподобань до їхніх постів порівняно з їхніми підписниками. Цим інфлюенсерам не обов’язково мати мільйони підписників, щоб мати вплив: Коли Eventbrite співпрацювали з New Women Space, у них було близько 18 000 підписників в Instagram, але спільний ролик було переглянуто понад 172 000 разів!

Під Час події

1. Створіть фотозону

Створіть місце для фотозйомки і приділіть увагу дрібницям, які допоможуть зробити чудові знімки для Instagram або Snapchat.

2. Діліться контентом від спікерів

Якщо ви проводите захід з виступами спікерів, наприклад, конференцію або благодійний вечір, ви можете опублікувати ключові цитати спікерів у твіттері, щоб заохотити їх поширення. Позначивши допис хештегом вашого заходу та @-згадуванням про спікера, ви можете сприяти вірусному поширенню цього контенту – як серед відвідувачів заходу, так і серед людей, які спостерігають за ним з дому.

3. Запросіть підписників за лаштунки за допомогою фотографій і відео з-за лаштунків

Ви також можете створювати власні цікаві мультимедійні дописи, щоб заохотити підписників ділитися ними під час заходу. Діліться фотографіями та відео, які дають людям змогу зазирнути за лаштунки, або висвітлюйте ексклюзивні інтерв’ю з людьми на заході. Фотографії чудово підходять для всіх мереж, відео з Facebook Live – чудовий ресурс у режимі реального часу, а історії в Snapchat або Instagram – для тих, хто хоче закарбувати моменти в реальному часі.

4. Взаємодійте з аудиторією за допомогою запитань та опитувань

Ви також можете використовувати інтерактивний контент, наприклад, запитання або опитування, щоб запитати відвідувачів, який виконавець, стенд або промова їм найбільше сподобалися. Призначте когось із вашої команди, хто відповідатиме на будь-які запитання, проблеми чи коментарі, які люди надсилатимуть вам.

Після події

1. Висвітлення в пресі

Найбільша частина розмов після заходу була присвячена висвітленню подій у ЗМІ (9% від загальної кількості постів). Це ваш шанс відсвяткувати все, чого ви досягли – тож не соромтеся і трохи похваліться, поділившись усіма чудовими матеріалами, які ви зібрали для преси. Якщо ви не формальна велика компания – ваша “пресса” це інші лідери думок, просто попросіть їх зробити короткий огляд подіїї або навіть допоможіть їм матеріалами (фото/відео з ними, зробити перший пост з їх тегами).

2. Попросіть про зворотній зв’язок

Решта розмови після заходу ділиться на позитивні та негативні відгуки про подію. Діліться позитивними відгуками і радійте їм, але не ігноруйте негативні. Відповідайте, дякуючи критикам за їхні думки, і враховуйте їхні відгуки при плануванні наступного заходу.

Продавайте квитки скрізь

Люди проводять більшу частину свого часу лише в декількох додатках і сайтах, тому дуже важливо, щоб вони бачили ваші події, де б вони не знаходилися, і могли купити квитки там же.

Ось чому ключ до продажу квитків на захід – це не обов’язково залучення більшої кількості людей на ваш сайт, а скоріше продаж в Інтернеті, щоб охопити вашу аудиторію там, де вона вже переглядає сторінки.

Погляньмо правді в очі: перегляди роликів в Instagram не завжди перетворюються на відвідувачів. Це звичайне розчарування – бачити, як люди відмічають себе як “зацікавлені” в події, в той час як ваші продажі квитків зупиняються. Часто люди цікавляться подією, коли бачать її в соціальних мережах, але відкладають покупку до останньої хвилини.

Коли Eat Drink SF зіткнулися з цією проблемою, вони точно знали, до кого звернутися. Вони використали онлайн платформу продажу квитків аналогічну Ottry, щоб перетворити свою аудиторію в соціальних мережах на реальних відвідувачів, і побачили збільшення продажів квитків на 28,5%. Наприклад, просто додавши кнопку “Придбати квитки” на свою сторінку в Instagram, зацікавлені підписники змогли одразу ж почати діяти.

Також важливо пропонувати якомога більше способів оплати, щоб заохотити людей до покупки. На щастя, системи обробки платежів дозволяє приймати всі основні типи дебетових і кредитних карток, а також GooglePay/ApplePay і особисті платежі з однієї платформи.

Опануйте мистецтво раннього продажу квитків

Незалежно від того, чи організовуєте ви одноденний поп-ап ресторан, чи тижневу конференцію, це, ймовірно, не єдина подія у своєму роді. Івент-простір стає все більш переповненим різноманітними жанрами, і відвідувачам івентів стає все легше, ніж будь-коли, знаходити нові конкуруючі івенти.

Тож як вийти вперед на насиченому ринку?

Найкращі івент-директори сходяться на думці: більше часу – більше продажів квитків. Почніть продавати квитки якомога раніше, щоб отримати максимальну вигоду від періоду продажу.

Щоб освоїти ранній продаж квитків, виконайте наступні кроки:

  • Зафіксуйте місце проведення заходу. Якнайшвидше забронюйте місце та дати проведення заходу – це мінімум, що вам потрібно для початку продажів. Пам’ятайте, що вибір найкращого місця проведення заходу є ключовим.
  • Ранній пташці – ранній хліб. Почніть продажі, заохочуючи ранніх покупців квитків. Вам не завжди потрібно пропонувати знижку: натомість запропонуйте раннім пташкам безкоштовний напій, сувенірну продукцію або доступ до іншого типу квитків, наприклад, VIP-доступу.
  • Почніть попередній продаж квитків на майбутні події незабаром після попередньої. Прямі email-розсилки – чудовий спосіб залучити лояльну фан-базу за допомогою таргетованого маркетингу, поки відвідувачі ще не забули про подію.
  • Встановіть графік ціноутворення. Ціни на квитки можуть коливатися протягом життєвого циклу продажів. Повідомте свою цільову аудиторію, коли ціни на квитки зростуть, щоб створити відчуття терміновості і прискорити продаж квитків.
  • Швидко продавайте квитки, створюючи дефіцит. Запропонуйте обмежену кількість квитків за певною ціною, щоб заохотити відвідувачів придбати квитки до того, як вони закінчаться.

Один із найбільш очевидних для мене прикладів приклад – iForum 2019.

Все це легко зробити, якщо ви використовуєте платформу для продажу квитків, яка швидко налаштовується і проста у використанні. Наприклад, ви можете створювати різноманітні типи квитків та знижки безпосередньо в згаданому Ottry, одній з наших улюблених платформ для проведення заходів в Україні.

Оптимізуйте свій веб-сайт і продаж квитків для мобільних користувачів

Більше половини веб-трафіку в США припадає на мобільні пристрої. Оптимізація сторінки вашого заходу та продажу квитків для мобільних пристроїв – це не лише про зручність користування, а й про ширше охоплення. Ось дві причини, чому оптимізація для мобільних пристроїв збільшить ваші продажі.

98% щоденних активних користувачів Facebook користуються мобільними пристроями

Якщо ви рекламуєте свою подію на Facebook (а хто цього не робить?), є дуже велика ймовірність того, що люди переглядають вашу подію або рекламу з мобільного пристрою. Це означає, що якщо вони натиснуть на посилання і потраплять на сайт, який виглядає незграбно або не має оптимізованої для мобільних пристроїв системи продажу квитків, це зашкодить вашим продажам.

Це так само стосується Instagram та TikTok. Ці додатки перенаправляють мобільних користувачів на ваш сайт, тому ви повинні бути впевнені, що він працює однаково добре як на мобільних, так і на десктопних пристроях.

Люди очікують, що зможуть купувати з мобільного

Зі збільшенням використання мобільних пристроїв зростають і очікування того, що люди зможуть робити все, що їм потрібно, на ходу, включаючи покупки в останню хвилину і прийняття спонтанних рішень. Звіт “Цифрові технології 2023″: Глобальний Оглядовий Звіт показав, що середньостатистичний мобільний користувач проводить 5 годин на день, використовуючи свій телефон, причому 42,4% цього часу він витрачає на соціальні та комунікаційні додатки. І здебільшого, за компьютером працюють або дивляться кіно/грають, весь соціальний процесс майже повністю проходить через мобільний.

Користувачі смартфонів щорічно витрачають трильйони доларів на електронну комерцію, тому важливо, щоб ви зробили квитки доступними через мобільні пристрої для аудиторії, яка любить купувати онлайн.

Щоб бути впевненим, що відвідувачі вашої сторінки події зможуть легко орієнтуватися на ній і купувати квитки, ви можете створити сторінку події на обраному сервісі (в нашому прикладі це https://ottry.com/services/warp/1702-vertuha-love). Вони оптимізовані для мобільних пристроїв, спрощують оформлення замовлення та ми вже продали понад 10.000 квитків минулого року.

Знайдіть себе за допомогою функції Google “Події в пошуку”

Використання пошукової оптимізації (SEO) та знаходження подій у пошукових інструментах дозволяє вам залучити більше цільової аудиторії. SEO – це важлива цифрова стратегія, яка допомагає гарантувати, що ваш сайт з’являється, коли люди здійснюють пошук в Інтернеті.

Ось кілька коротких порад про те, як покращити SEO вашого сайту:

  • Вибирайте доменне ім’я (назву вашого сайту) з розумом. Якщо ви створюєте сайт для заходу (а вам варто це зробити), зробіть його простим і намагайтеся, щоб воно якомога більше відповідало назві вашого заходу. Наприклад TechnoFest2025.com.ua, але не IvanTantsyet0893.xyz. Google та інші пошукові системи надають велику вагу назвам сайтів при видачі результатів пошуку.
    Ось чому, наприклад, сайт конференції ERE Recruiting Conference (найкрутіша конфа для HR спеціалістів) – це просто ERERecruitingConference.com.
  • Подумайте про ключові слова. Слова, які ви вирішили розмістити на домашній сторінці і в контенті, повинні відповідати тому, що шукають ваші потенційні відвідувачі. Так, у випадку з маркетинговою компанією, яка проводить конференцію в Ірпені, ви можете подумати про те, щоб включити в свою копію такі фрази, як “маркетингова конференція в Україні” або “маркетингові конференції поблизу Києва”.
  • Забезпечте регулярне оновлення контенту. Додавання автентичного, цінного контенту на ваш сайт надає йому більшого авторитету, а отже, і кращих позицій у пошуковій видачі. Додайте блог і регулярно публікуйте оновлення в міру того, як ваша подія зростає. Оновлюйте веб-контент деталями події, включаючи спонсорів, хедлайнерів та соціальні можливості. Пишіть пости в блозі, які висвітлюють різні елементи вашого заходу, або беріть інтерв’ю у головних спікерів та спонсорів, щоб підвищити інтерес до події.

Звучить складно і забирає багато часу? SEO не для людей зі слабкими нервами. Якщо ви хочете пропустити всю роботу і все одно опинитися на вершині пошукової видачі Google, є кілька простих способів.

Наприклад, функція “Події в Пошуку Google” полегшує користувачам пошук подій. Співпрацюючи з кількома постачальниками квитків і сайтами з переліком подій (включаючи Eventbrite), Google надає рекомендації для тих, хто шукає, чим зайнятися, наприклад, “події поблизу мене” або “безкоштовний концерт”. Ви навіть можете додати свою подію безпосередньо на Панелі інструментів Google Мій бізнес!

Ця функція є величезною перевагою для організаторів заходів, особливо для тих, хто не має спеціальної SEO-стратегії. Вам не потрібно бути експертом з ключових слів і контент-маркетингу, щоб допомогти людям знайти вашу подію. Достатньо лише розмістити подію на одному з сайтів постачальників квитків, що беруть участь у програмі, наприклад, на Eventbrite. Для натхнення пошукайте події, подібні до вашої, в Google, щоб побачити, які ключові слова використовуються для наповнення списків подій.

Щоб ще більше підвищити свої шанси бути знайденими в усіх пошукових системах, ви також можете скористатися шпаргалкою з SEO. Цей простий посібник розповість вам, як досліджувати ключові слова і що робити з отриманими результатами.

Зробіть свою рекламу науково обґрунтованою

Не обмежуйтесь тим, що викреслите соціальні мережі зі свого маркетингового списку. Платформи соціальних мереж і пошукові системи для пошуку подій, такі як Афіши, можуть дозволити вам охопити багато людей, але їх успішне використання для залучення більшої кількості відвідувачів і продажу квитків на захід вимагає виваженого підходу.

Вам не обов’язково мати величезний рекламний бюджет, щоб мати вплив за допомогою публікації про спонсорований захід. Зовсім не обов’язково. Нещодавній приклад “Ботанічний сад Льюїса Гінтера” витратив 50 доларів на спонсорську публікацію і отримав 61-кратну віддачу від своїх інвестицій. Подія стала аншлаговим заходом за дві третини часу, ніж зазвичай.

Один з найкращих способів досягти прориву, не витрачаючи свій бюджет, – це підвищити свій показник релевантності у Facebook. Коли ви запускаєте рекламу, Facebook швидко аналізує, наскільки добре аудиторія реагує на неї, вимірюючи кількість кліків, вподобань, поширень та коментарів. Потім Facebook використовує ці дані як індикатор того, наскільки релевантною є ваша реклама для вашої аудиторії, виставляючи їй оцінку від 1 до 10, де 10 – найвища. Чим вищі бали, тим дешевше коштують ваші оголошення.

Ви також можете використовувати інструменти таргетингу та A/B-тестування. Вони розроблені спеціально для творців подій і автоматично інтегруються з іншими інструментами.

Ще один спосіб звернутися безпосередньо до аудиторії, яка вже шукає події, – це розмістити рекламу безпосередньо в пошуковій системі Google. Оскільки Googleє найпопулярнішою пошуковою системою для пошуку подій, ви можете бути впевнені, що їх побачить багато зацікавлених людей. Також додатково можно охоплювати такі площадки як Афіші, Пром, Olx – де чутово інтегрується реклама подій.

Leave a Reply