Сервіси для продажу вхідних квитків

Головна

📎 Навіщо потрібен сервіс онлайн-продажу квитків?

Сервіси онлайн-продажу квитків дають змогу організаторам заходів позбутися рутини, заощадити час і кошти.Їм не доведеться купувати програми та модернізувати інтерфейс основного сайту, додаючи нові опції: на сервісах увесь необхідний функціонал уже присутній.

Сервіси допомагають організувати прийом оплати, спрощують облік і квотування квитків, в автоматичному режимі формують статистику і звіти.

Серед переваг використання онлайн сервісів:

  • Нижча вартість (порівняно з ПЗ);
  • Простота налаштування;Техпідтримка експертів платформи;
  • Якісне “пакування” квитка;
  • Потрапляння на афішу сервісу;
  • Можливість продажу квитків на будь-які заходи.

Як працюють сервіси з продажу квитків

🏪СТВОРЮЄМО КВИТКОВИЙ ОНЛАЙН МАГАЗИНВід реєстрації до перших продажів за 30 хвилин. Безкоштовний сайт-афіша з використанням власного домену.
🌐ПРОДАЖІ НА САЙТІ ЧЕРЕЗ СОЦЕРЕЖІ АБО ПАРТНЕРІВПроста інтеграція на сайт, партнерські онлайн та офлайн продажі, бот для Facebook, що продає
🧾ПРЯМІ ПЛАТІЖІ ВІД КЛІЄНТІВ ОРГАНІЗАТОРУКлієнти платять безпосередньо на рахунки організаторів заходів у платіжних системах
🎟ЕЛЕКТРОННІ АБО ПАПЕРОВІ КВИТКИКлієнти можуть отримувати PDF квитки електронною поштою, квитки для електронних гаманців, а також паперові з кур’єром або поштою
🛃СИСТЕМА
КОНТРОЛЮ КВИТКІВ
Контроль квитків через мобільний додаток або за допомогою сканера та комп’ютера
📊ДЕТАЛЬНА СТАТИСТИКАКрім різноманітних внутрішніх звітів можлива інтеграція з Google Enhanced Ecommerce

Автоматизація продажу квитків для розважальних заходів – готові сервіси для продажу онлайн квитків на заходи, розробка та впровадження ПЗ для квиткових кіосків і терміналів продажу квитків.

Готове програмно-апаратне рішення, що включає квитковий кіоск самообслуговування і спеціалізоване ПЗ.

Інтеграція ваших даних про квитки з вашим сайтом або квитковим веб-сайтом з мінімальними витратами, буквально за лічені хвилини.

Продаж великої кількості одноразових вхідних квитків для масових заходів, виставок, івентів або з вибором місця – залу, сектору, ложі та місця в сучасному графічному інтерфейсі. Схема залу адаптована окремо під кожне розсадження вашого заходу.

Сервіс продажу квитків онлайн – це сучасний формат реалізації квитків для різних дозвіллєвих, розважальних і спортивних івентів. Можливе встановлення квиткових терміналів як безпосередньо в місцях організації заходів, так і в будь-яких інших точках із підвищеною прохідністю.

Переваги впровадження:

  • Сучасні технології обслуговування без кас
  • Яскравий, інтерактивний інтерфейс
  • Продаж вхідних квитків
  • Продаж квитків з вибором залу, ряду, місця
  • Готівкова та безготівкова оплата

Функціонал сервісів по продажу квитків

📜ПОВНОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КВИТКОВИЙ МАГАЗИНМи пропонуємо повний спектр послуг, починаючи від допомоги в організації онлайн або офлайн продажів, до прибуття фахівців на місце проведення заходу для допомоги в перевірці квитків.
💳ПРОДАЖ ПІД ВАШИМ БРЕНДОМНаша система продає квитки під вашим брендом. Ми можемо запропонувати використання вашого домену, вашої адреси E-mail для надсилання квитків та індивідуальний дизайн квитків.
💭РІЗНІ ТИПИ ЗАХОДІВЗа допомогою запропонованих сервісів можна продавати квитки на будь-які типи заходів. Це можуть бути концерти, фестивалі, екскурсії, квитки на транспорт і на будь-які інші типи заходів.
🎫ЕЛЕКТРОННІ КВИТКИКрім використання електронних або звичайних паперових квитків ми можемо запропонувати використання квитків у форматі Apple Wallet та інших подібних форматах.
✅СИСТЕМА КОНТРОЛЮ КВИТКІВКонтроль квитків може здійснюватися як в онлайн так і в офлайн режимах за допомогою додатків для мобільних телефонів або з використанням сканера підключеного до ком’ютера.
🥳ПРОСТА ІНТЕГРАЦІЯ НА САЙТ І FACEBOOKІнтеграція може здійснюватися як в ручному режимі, шляхом установки посилань на сайт або Facebook та інших соцмережах, так і в повністю автоматичному режимі, за допомогою спеціального API.
📋ДЕТАЛЬНА СТАТИСТИКАУ нашій системі онлайн продажу квитків існує кілька десятків звітів за різними параметрами, крім того ми можемо встановити будь-які сторонні системи звітності.
🤖ПРОДАЖІ ЧЕРЕЗ FACEBOOK БОТТрафік із соцмереж найякісніший, тому ми розробили бот для продажу квитків через Facebook. Він дає змогу здійснити покупку за дуже короткий час, адже дані клієнта можна отримати від Facebook і немає необхідності вводити їх вручну.
🧧ПАРТНЕРСЬКА ПРОГРАМАПартнерська програма дає змогу реалізовувати квитки через мережу партнерів як онлайн так і в офлайн режимі. Статистика продажів партнерів дає змогу налагодити зручну систему розрахунків.
🤖АВТОМАТИЗАЦІЯ РОБОТИ З MAILCHIMPE-mail маркетинг є важливою частиною онлайн продажів, саме тому важливо мати автоматизовані інструменти збору клієнтської бази.
💻API ДЛЯ ПОБУДОВИ КАСТОМНИХ РІШЕНЬAPI дає змогу не тільки імпортувати інформацію про заходи, а й організувати повноцінні продажі квитків із власним інтерфейсом, через сторонні сайти або додатки для мобільних телефонів.
🤗НИЗЬКИЙ ПОКАЗНИК ВІДМОВ ПОКУПЦІВВелику увагу приділено оптимізації процесу купівлі. Сторінки купівлі працюють дуже швидко навіть на застарілих малопотужних смартфонах, так само під’єднано інструменти для автоматичного заповнення форм даними з соцмереж.

Програмний інтерфейс сайту (платформи) дозволяє реалізацію квитків як через кіоск, так і віддалено на будь-якому сайті замовника. Ваш Клієнт зможе оплатити раніше оформлений на сайті квиток у кіоску, банківською карткою або готівкою, підтвердити бронь, отримає електронний квиток на свою пошту або месенджер (WatsUp, Viber, Telegram тощо). За потреби також роздрукує квиток або одноразову перепустку зі штрихкодом чи QR, яку зможе показати при вході на захід.

Якщо замовник має власний веб-сайт, наше ПЗ для кіосків дає змогу з мінімальними витратами на реалізацію вивести функціонал сайту в інтерфейсі, надаючи користувачеві вільний вибір місця відвідування, сеансу, часу тощо. Після вибору квитків і підтвердження суми оплати веб-сайт замовника передає управління кіоску для проведення платежу, використовуючи найпростіший виклик Json API. З прикладом реалізації можливо ознайомитися за посиланням

Інтерфейс терміналу продажу квитків дає змогу зручно і швидко придбати квиток на сеанс, концерт, спортивний захід, будь-який івент. Кіоск може включати репертуар локальних об’єктів або заходів у місці його встановлення, а також загальні пропозиції квиткових інтеграторів у разі встановлення в місцях із великою прохідністю.

Сервіси пропонують 2 варіанти оплати:

  • Абонентська плата – від 100 грн / міс., розраховується з урахуванням кількості квитків.
  • Комісія з платежу – від 3% (для квитків з низькою вартістю, з обмеженим функціоналом) і можливістю обирати на чиєму боці буде ця коміссія (Клієнт чи Організатор).

10+ методів оплати квитків з використанням 60+ валют, включно з криптовалютами.

Сфери застосування

Онлайн касса самообслуговування легко адаптується для будь-яких закладів, що включають:

  • Кінозали, театри
  • Стадіони, арени, льодові палаци
  • Дозвіллєві об’єкти – ковзанки, боулінг, розважальні центри
  • Концертні майданчики
  • Музеї, виставки
  • Парки розваг


Вбудовані маркетингові можливості

Бек-офіс

Система має у своєму складі бек-офіс, який дає змогу віддалено налаштовувати рекламні кампанії як своїх послуг, так і сторонньої реклами, вести детальну статистику.

Інтерактивна реклама

Кіоск включає всі сучасні можливості інтерактивної реклами – відео, банери, анімація в інтерфейсі. Повноекранна реклама при бездіяльності.

Глибоке налаштування

Спеціалізований рекламний модуль дає змогу вести гнучке налаштування показів з урахуванням часу, місця, маркетингової стратегії. Ведеться моніторинг показів, взаємодії користувачів з рекламою.

Система технічного моніторингу

Система включає модуль технічного моніторингу та модуль оповіщення про нештатні ситуації. Замовник може відстежувати в реальному часі актуальний статус кіоску, отримувати сповіщення про технічні проблеми у вигляді SMS/E-mail/Telegram повідомлень і оперативно реагувати на них.

Платформа здійснює повний документообіг для організаторів і покупців. Можливе проведення оплати через сервіс партнерам і підрядникам організатора.
Доступне залучення дистриб’юторів з партнерської мережі сервісу, що налічує понад 12 осіб. За допомогою сервісів аналітики продавець у реальному часі може здійснювати моніторинг продажів, оцінювати ефективність каналів і партнерів.

Часті питання

Які є квиткові оператори для подій та заходів в Україні?

➡️ Усі наші клієнти можуть передавати квитки на реалізацію з кабінету Організаторів більш ніж 30 великих продавцям по всій Україні. Ви самі обиратимете квиткових партнерів, під’єднуватимете і від’єднуватимете ваш івент простим натисканням кнопки.

Де і як зробити віджет для продажу квитків?

➡️ Звісно! Віджет дає змогу не тільки продавати квитки на ваших ресурсах і автоматизувати надсилання чеків покупцям, а й збирає інформацію про ваших користувачів. Усі дані з форми потрапляють у CRM вашої платформи: ПІБ, email, сума замовлення та кількість покупок, середній чек кожного конкретного покупця, його інтереси, географія та інші важливі показники. Усе це ви зможете аналізувати, групувати за безліччю параметрів і використовувати при створенні ваших подальших рекламних кампаній.

Чи можна продавати квитки на онлайн-трансляції?

➡️ Так, ви можете створити онлайн-подію і продавати доступи до відео або стрімів. Посилання на перегляд покупцям надішлють автоматично. Платформи що надають такий функціонал ми помічаємо для вас тегом “трансляції”.

У мене немає сайту, але я хочету продавати квитки без посередників. Що робити?

➡️ Ви можете створити сторінку вашої події з вбудованим віджетом купівлі на одній з запропонованих платформ, а потім використовувати її в рекламних кампаніях або на афішах. Сторінка буде індексуватися пошуковими системами – ії можна буде знайти в Гуглі по назві вашого заходу.

Важливо врахувати, що в базових тарифах зазвичай не просувають події додатково, вони просто знаходяться в каталохі. Щоб квитки краще продавалися – сплануйте ваш маркетинг заздалегідь. Зробіть анонс в саших со мережах, закупіть рекламу, домовтесь з блогерами. Деталіні поради з прикладами ми описали на сторінках “Маркетинг”.

Скільки коштує використання сервісу продажу квитків на події?

➡️ Зазвичай, для невеликих подій до 100 гостей – це 5-10% комісії до ціни квитка. У цю суму входить комісія самого тікетінгового сервісу та патіжної системи.

Як я буду отримувати гроші за продані квитки?

➡️ Усі гроші одразу на вашому рахунку в платіжних системах. Сервіси відправляють вашим покупцям тільки електронний квиток, а всі взаєморозрахунки відбуваються напряму.

Партнери можуть підключити ваш банківський еквайринг або запропонувати послуги нашого партнера. У першому випадку гроші за квитки надходитимуть на ваш рахунок моментально, але здійснювати повернення покупцям вам доведеться самостійно (застарілий, менш зручний спосіб). У другому випадку роботу з поверненнями система бере на себе, але на виведення коштів знадобиться до 14 днів (банківські процедури).